راهنمای رفع مشکل ›

شرح پیغام های خطای ADSL

شماره خطا 900 : User with this username does not exists

علت بروز خطا: مشترکی با نام کاربری مورد نظر در سیستم وجود ندارد.

شماره خطا 901: User is locked

علت بروز خطا: شما توسط مدیر سیستم غیرفعال شده اید و مجوز ورود ندارید.

شماره خطا 902: User does not have change for type internet

علت بروز خطا: خطا در تعریف قانون شارژ (تماس با پشتیبانی ماکس نت).

شماره خطا 902: User does not have change for type internet

علت بروز خطا: خطا در تعریف قانون شارژ (تماس با پشتیبانی ماکس نت).

شماره خطا 903: No rule can be applied

علت بروز خطا: خطا در شرایط اتصال (تماس با پشتیبانی ماکس نت).

شماره خطا 904: Absolute expiration date has reached

علت بروز خطا: شما به علت سررسید تاریخ اتمام اکانت، مجوز ورود ندارید.

شماره خطا 905: Relative expiration date has reached

شماره خطا 905: Relative expiration date has reached

شماره خطا 906: Credit has finished

علت بروز خطا: اعتبار شما به پایان رسیده است.

شماره خطا 907: Wrong password

علت بروز خطا: کلمه عبور اشتباه وارد شده است.

شماره خطا 908: Maximum number of concurrent logins

علت بروز خطا: اتصالات همزمان کاربر، بیشتر از تعداد مجاز می باشد.

شماره خطا 909: Unknown error

شماره خطا 909: Unknown error

شماره خطا 910: You can not login from this MAC address

علت بروز خطا: شما از این MAC آدرس اجازه اتصال ندارید.

شماره خطا 911: You can not login from this IP address

علت بروز خطا: شما از این IP آدرس اجازه اتصال ندارید.

شماره خطا 912: You can not use VoIP and Internet services simultaneously

علت بروز خطا: شما نمی توانید همزمان از 2 سرویس اینترنت و VoIP استفاده کنید.

شماره خطا 913: You can not login from this caller ID

شما از این Caller ID اجازه اتصال ندارید.

شماره خطا 914: User timely quota has been exceeded

میزان استفاده زمانی کاربر در این دوره به پایان رسیده است.

شماره خطا 915: User traffic qouta has been exceeded

میزان استفاده حجمی کاربر در این دوره به پایان رسیده است.

شماره خطا 916: System shutdown

سرویس IBSng در حال متوقف شدن است و به کاربران اجازه اتصال نمی دهد.

شماره خطا 917: Login is not allowed at this time because of system maintenance

مدیر سیستم به کاربران اجازه ورود نمی دهد.

شرح پیغام های خطای اینترنت Dialup و هوشمند

شماره خطا 633 - 619

برنامه دیگری (برنامه موبایل یا بولوتوث) در حال استفاده از مودم است. راه حل restart سیستم و حذف برنامه های اضافی.

شماره خطا 676

مشغول بودن خط و یا سوئیچ مخابراتی و اگر موردی نباشد باید کانکشن جدید ایجاد کرد.

شماره خطا 678

مربوط به شناسایی مودم (Driver) و یا نویز خط تلفن می باشد. شماره اتصال را تعویض کنید و نرم افزار شناسایی (Driver) را مجددا نصب کنید.

شماره خطا 680

مودم بوق آزاد ندارد و راه حل آن چک کردن سیم مودم و تعویض آن می باشد. اگر در اتصالات موردی نبود restart سیستم و تغییر شماره مشکل را رفع می کند.

شماره خطا 691

علت بروز خطا: اتمام اعتبار، اتمام مدت زمان کارت، اشتباه وارد کردن شناسه کاربری یا رمز عبور یا تلفن شبکه.

شماره خطا 692

مودم درست نصب نشده است، در تنظیمات مودم موردی است،چندین مودم در سیستم نصب است. راه حل پاک کردن تمام مودم ها و نصب دوباره آن ها است.

شماره خطا 797

نصب نبودن مودم، مشکل سخت افزاری.

اطلاعات تماس ›

دفتر مرکزی: تبریز، چهارراه آبرسان، جنب مخابرات شهید رجایی، ساختمان خاوران، طبقه اول. نقشه
تلفکس: *4141-041 و *5999-041
و 33368500-041

دفتر فنی: تبریز، خیابان امام، بالاتر از دبیرستان طالقانی، پلاک 537، ساختمان ماکس نت. نقشه
تلفن: 33368888-041

دفتر استان آذربایجان غربی: ارومیه، فلکه مخابرات، برج شمس، طبقه آخر. نقشه
تلفن: 33480048-044  فکس: 33480096-044
پشتیبانی: 33480900-044

دفتر استان اردبیل: اردبیل، فلکه شریعتی، برج الماس شهر، طبقه 8، واحد 5. نقشه
تلفن: 33255111-045  فکس: 33250501-045
پشتیبانی: 33250900-045

خبرنامه ›

برای دریافت آخرین اخبار مشترک شوید

اشتراک پیامک ›

آخرین اخبار در تلفن همراه شما

ماکس نت در استان آذربایجان شرقی با شماره 4141 و 5999 و خارج استان یا تلفن همراه با شماره 4141-041  و 5999-041 در دسترس است.

 

دارای مجوز خدمات ارتباطی ثابت کشوری servco از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 14-95-100.